sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Hapishane dışarıda değildi ,her birimizin içindeydi.Belki de onsuz nasıl yaşanacağını bilmiyorduk.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç kuşkusuz sonunda felçten ölecek piknik tipin tekiydi.
Bazı insanlarla konuşmak zor iştir, özellikle de erkeklerle.Bununla ilgili bir teorim var.Yaşla birlikte birçok erkek testosteron otizmi yüzünden captan düşer, sosyal zeka ve insanlar arası iletişim kapasitesindeki düşüşle birlikte,dusunceleri formüle etmede azalma görülür.