sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Burada, İnsanlık aptal ve sıkı mantık kuralları yerine yürek ve sezgiyle yönetilir. İnsanlar bildikleri şeyleri ilan ederek ,gereksiz gevezelikten keyif almazlar, onun yerine hayal güçlerinin peşinde dikkate değer şeyler yaratırlar. Devlet günlük baskı uygulamalarını sona erdirip insanlara umut ve hayallerini gerçekleştirmede yardımcı olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yapılır Zindanlar Yasanın taşlarıyla Batakhaneler ise Dinin tuğlalarıyla
Şimdilerde kimsenin yeni bir şeyler düşünmeye cesareti yok. Durmadan var olan düşünceler konuşuluyor ,eski düşünceler yuvarlanıp duruyor.
Bir öğleden sonra fırtınası ,postacının kapı aralığına sıkıştırdığı mektup, banyodaki bozuk bir ampul. Hiçbir şey bu düzenden yakasını sıyıramaz.
Hapishane dışarıda değildi ,her birimizin içindeydi.Belki de onsuz nasıl yaşanacağını bilmiyorduk.