sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Ancak şimdi,içeri girip küf kokulu endiselerimi ve tüm Rahatsızlıklarımi götürsün diye pencereleri ve kapıları sonuna kadar aciyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... dünyanın kesinlikle insan ve onun konforu ,zevki için yapılmadığını görmek mümkündür.
Dünya acıyla dolu bir hapishanedir; öyle inşa edilmiştir ki yaşamak için insanın diğerlerine acı çektirmesi gerekir.
...Kelimeler bir yerlerden kendi ayağıyla geliyordu ben sadece onları dile getiriyordum.
İnsanlar hayvanlara vahşice davrandıklarında ,hiçbir demokrasi biçmi onlara yardımcı olmaz, aslında hiçbir şey yardımcı olmaz.