Bir gayemiz yokken, sadece verilmiş ömrü tüketmek için yaşamaya değmez.Böyle olduktan sonra bütün o Schopenhaur’lara, Hartman’lara, Budistl’ere hak vermek lâzım:Gaye kalmayınca hayatın da bitmesi lâzım
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hattâ her şeyi olduğu gibi açıklamayı görev sayıyorum. İnsan bir çekinme, hicap, tiksinti, bir acıma ve en çok can sıkıntısı, tahammül edilmez bir can sıkıntısı duyuyor!