Turangökhan İbrahim ATALAY

Turangökhan İbrahim ATALAY
@Turangokhan
Kendine şair, kendine yazar, kendine filozof... Şimdilik Agnostik... web.tedapp.net/tr/auth/registe...
Tarım Teknikeri / Öğrenci
Lisans
Kırıkkale
Kayseri, 19 Mayıs 1977
61 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Laiklik kimi yetiştirdi diyorsun? Ortadoğu'da onlarca şeriat devleti var, ne yetiştirmişler önce bunu sor kendine? Konuyu anlamadan hemen laikliğe saldırı başlattın.! Hadi git vahhabi Suudi Arabistan'da şeriata bir laf at bakalım.?! Kemiklerinin toplanması kaç gün sürer sence!? Bir de bana gerçek din bu değil de deme.!? Çünkü dersen eğer demek ki sen gerçek dinin ne olduğu hakkında bilgin vardır ve bu da senin ve senin gibilerin bir çok sorumluluğu yapmaktan kaçındığınız anlamına gelir..! 🤷😂 Yani haci bey..! siz ne yapsanız elinizde kalıyor, hangi taraftan tutsanız iki ucu boklu değnek misali pisliğe bulaşmış oluyorsunuz, zor bir durum ve bunun için size üzülsem de hak ettiğiniz de bir gerçek. Çünkü Dini yalnız kendinize has kılarak başkalarını dışlarsınız, yüzbinlerce insanı dinden soğutursunuz, zehirli ve mesnetsiz bilgileri ve bedevi arap kültürünü din diye halka empoze etmeye çalışırsınız, işinize nasıl gelirse dini öyle yaşarsınız, gelene ağam gidene paşam der, kula kul olursunuz ve din üzerinden gelir, menfaat, çıkarlar elde edip bir noktada iş dine ve insanlara hizmet etme noktasına varınca hemen ortalıktan kaybolursunuz. Başınız sıkışınca da hemen başörtüsü gibi suni gündemler yaratarak mağdur ayaklarına yatarsınız.! Şimdi sizleri tanımlamak gerekirse bunu uzun bir cilt kitapta ancak anlatabiliriz. Valla siz müslüman falan değilsiniz ama çok güzel İslamcılık rolü yapıyorsunuz, Tiyatro ve sinema sanatçıları bile bu konuda sizlerin eline su dökemez.! Sizler bu din ve diyanet işlerinden ekmeğinizi yeyin şimdilik, ben de laikliğim ile fikri hür, vicdanı hür ve irfanı hür bir birey olarak hayatıma devam edeyim. 🤷 Tabi müsaade ederseniz 🤷
İnsan ve Hayat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ve sakinim ...
Her şeye kıza kıza; sakin kalmayı öğrenebildim... Yıllarca parçalamışım adeta kendimi... Ve şu söz de ne kadar doğruymuş, ve sanki benim edinimimi de özetliyor gibi: "Tecrübe, insan kel kaldıktan sonra ona hediye edilmiş bir tarak gibidir."
Hayat ve İnsan
İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri ? Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri ? Özdemir Asaf
"Ve bazen iyi şeyler biter ki, daha iyileri başlayabilsin..." Marilyn Monroe
Kitap Okumanın Faydaları: -Kelime dağarcığınız gelişir -Empati yetiniz gelişir -Yeni fikirler elde edersiniz -Kitap hediyesine boğulursunuz -Yaratıcılığınızı arttırır -Hafızanızı güçlendirir -Güzel konuşmayı sağlar -Televizyon bağımlılığından kurtulursunuz...