İki satırlık beyitti hayatımız..
Ben Nokta o Berceste..
İki satırlık beyitti hayatımız..
Ben Aruz o Kafiye..
Bilmem anlatabildim mi?
.....
Kütüphaneden alirken arka kapağındaki yazıyı okuyarak parmak uçlarımla aldım.
Özgeçmiş mi? Diye sordu yazarımız.. gülümsedim..
Çünkü sevgili Turgut Ülgezer diyorki:
"Bence yaptığımız hicbirsey geçmişte kalmaz.onlar geleceğimize gönderdiğimiz zaman yolcularımızdir. Vakti gelince dokunur...."
İşte dedim bir kitap değil.. bır hayat başlıyor..
Gözlerimde sürdüğüm kelimeler beynime işlemeye başladı.. beynimde Umutlarla Hayallerle okurken; gönlümdeki dilin sürçmeden okuduğunu fark ettm.. bazı kitaplar romandır.. bazı kitaplar hayat..
İçimizde yoğurduğumuz duygularla; kendi hazırladığımız zeminde, İblis ve Vicdan arasında kalarak; kurduğumuz tuzaklarla, gülleri koparırken batan dikeniyle, avuçlarımiza aldığımız hayatın zirvesine ulaştık derken, belki de sadece ezip geçtik o yolu..
Gönlümüzde mi yoğurduk, vicdanimiza mi sorduk,
Hangi lisan konuştu? Kopardığımiz güllerde, attığımız adımlarda...
Peki ya O Annenin adımlarında Söylediği o türkü..
Zülfü Livaneli'nden..
youtu.be/QYOg961Khwk
Bir de buraya çok beğendiğim akustik versiyonu bırakıyorum.... Tercih sizin.. keyifli dinlemeler..
youtu.be/RCx9As8uXBA
Keyifli okumalar..
Demir AğaçTurgut Ülgezer · A7 Kitap Yayınları · 201719 okunma
İki satırlık beyitti hayatımız..
Ben Nokta o Berceste..
İki satırlık beyitti hayatımız..
Ben Aruz o Kafiye..
Bilmem anlatabildim mi?
.....
Kütüphaneden alirken arka kapağındaki yazıyı okuyarak parmak uçlarımla aldım.
Özgeçmiş mi? Diye sordu yazarımız.. gülümsedim..
Çünkü sevgili Turgut Ülgezer diyorki:
"Bence yaptığımız hicbirsey geçmişte kalmaz.onlar geleceğimize gönderdiğimiz zaman yolcularımızdir. Vakti gelince dokunur...."
İşte dedim bir kitap değil.. bır hayat başlıyor..
Gözlerimde sürdüğüm kelimeler beynime işlemeye başladı.. beynimde Umutlarla Hayallerle okurken; gönlümdeki dilin sürçmeden okuduğunu fark ettm.. bazı kitaplar romandır.. bazı kitaplar hayat..
İçimizde yoğurduğumuz duygularla; kendi hazırladığımız zeminde, İblis ve Vicdan arasında kalarak; kurduğumuz tuzaklarla, gülleri koparırken batan dikeniyle, avuçlarımiza aldığımız hayatın zirvesine ulaştık derken, belki de sadece ezip geçtik o yolu..
Gönlümüzde mi yoğurduk, vicdanimiza mi sorduk,
Hangi lisan konuştu? Kopardığımiz güllerde, attığımız adımlarda...
Peki ya O Annenin adımlarında Söylediği o türkü..
Zülfü Livaneli'nden..
youtu.be/QYOg961Khwk
Bir de buraya çok beğendiğim akustik versiyonu bırakıyorum.... Tercih sizin.. keyifli dinlemeler..
youtu.be/RCx9As8uXBA
Keyifli okumalar..
Demir AğaçTurgut Ülgezer · A7 Kitap Yayınları · 201719 okunma
Darılırsın anlarım,
Unutursun anlarım,
Yazmazsın onu da anlarım,
Görmezsin hadi onu da anlarım,
Uçurumdan at ama yüreğinden atma.
Bak işte ona dayanamam...
Darılırsın anlarım,
Unutursun anlarım,
Yazmazsın onu da anlarım,
Görmezsin hadi onu da anlarım,
Uçurumdan at ama yüreğinden atma.
Bak işte ona dayanamam...
Darılırsın anlarım,
Unutursun anlarım,
Yazmazsın onu da anlarım,
Görmezsin hadi onu da anlarım,
Uçurumdan at ama yüreğinden atma.
Bak işte ona dayanamam...