... ben ne geçmişte, ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca simdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı basarabilirsen, mutlu bir insan olursun. ... Çünkü hayat yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
İster hayatımız, ister ekin tarlalarimiz olsun, sahip olduğumuz şeyleri yitirmekten korkarız. Ama hayat hikayemiz ile dünya tarihinin aynı El tarafından yazılmış olduğunu anladigimiz zaman, bunu anlar anlamaz, bu korku uçup gider.