"Ölüm, bir kırmızı gül için çok yüksek bir bedel, yaşam ise herkes için değerli. Yeşil koruda oturup altından arabasında güneşin,incili arabasında ayın geçip gidişini seyretmek hoş.Akdikenlerin kokusu tatlı,vadide gizlenen çançicekleti tatlı, tepelerde rüzgârla savrulan fundalar ne hoş. Ama aşk, hayattan daha değerlidir ve bir insan kalbinin yanında bir kuşun kalbi nedir ki?"