Çocuk kitabı gibi duruyor ama kesinlikle küçük büyük herkesin okumasi lazim heleki çoçuğu olan varsa ya da benim gibi 10 yeğeni olanlar okumali :) Çogu kez Çoçukların sordukları sorulara şaşırıp cevap veremiyoruz geciştiriyoruz ya da alakasız cevaplar veriyoruz bu kitabi okuduktan sonra o kadar farklı soruya o kadar güzel cevaplar verilmiş ki hem anlıyor hem gülüyorsunuz çoğu soruya ve bundan sonra sorulan sorulara daha mantıklı cevaplar vermenizi sağlar diye düsünüyorum
Dua: Nefret olan her yere sevgiyi ekebilmemi sağla. Şüphe olan her yere inanç, ümitsizlik olan her yere umut, karanlık olan her yere ışık, üzüntü olan her yere neşe götüreyim. Sevgi aramaktansa sevebileyim. Çünkü biz ne verirsek onu alırız..
'Birini öldürmek için ne tuhaf bir yöntemdi bu! Catherine tam on sekiz yıl beni boş bir ümit peşinde koşturarak aldatmış, beni santim santim değil, milim milim öldürmüştü!'