Ruh ve beden,beden ve ruh... Bu ikisi ne gizemli şeylerdi! Ruhta hayvansı bir taraf vardı,beden ise ruhsal anlar yaşayabiliyordu.Duyular arınabilir,zihin gücü ise körelebilirdi.Dünyevi güdülerin nerede bittiğini ya da fiziksel olanların nerede başladığını kim söyleyebilirdi?
...gelişmesi engellenmiş olanın dışında,hiçbir hayat berbat değildir.Bir insan doğasını mahvetmek istiyorsan,yapacağın tek bir şey vardır:Onu kalafata çekmek.