Ütopik bir eser olması , ismi ve kitap hakkında duyduğum yorumlar beni okumaya itti. Fakat düşündüğüm kadar beğendiğim bir kitap olmadı. Kitabın yazıldığı döneme baktığımda kadınların özgürlük anlayışlarını tanımlaması yanlış gelmeyebilir ancak yaşadığımız dönemde kadınların özgürlüklerinin farkına varmalarını sağlayacak asıl konu kesinlikle annelik kavramı değildir. Dediğim gibi dönemi için hakkı yenemez bir eser olabilir.
Keyifli okumalar dilerim.