"Kaybediş hikayelerinin her daim hüzünlü ve acılı olmaması gerektiğine gerçekten inanıyordum. Benimkinin elimden geldiği kadar, en iyi şekilde yaşadığım büyük bir serüven olarak hatırlanmasını istiyorum. Nasıl olurda tek bir soluğumuzu dahi boşa harcayabiliriz? Nasıl olur da böylesine tatlı bir şeyi boşa harcarız? Bunun yerine şu dünyadaki vaktimize nice değerli anlarımızda alınan nice değerli anılarımızda alınan nice değerli soluklar sığdırmaya çalışmalıyız. İşte bu sevdiklerimize bırakılacak en güzel miras."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben şafak sökümünü izlemek için erkenden uyanan kızım. Ben herkesin içindeki iyiliği görmek isteyen, bir şarkıyla hayallere dalıp sanattan ilham alan kızım. Ben o kızım Rune. Gökkuşağını bir an bile görebilmek için fırtınada beklerim. Eğer mutlu olabileceksen, neden sefil olasın ki? Bana kalırsa seçim falan yok."