Madem her kitap bir karakter bir hayat ise , o halde kaliteli insanları tanımak , dinlemek karsılıklı sohbet etmek iyi bir kitapla sohbet etmek demektir ..
#Kamp#otostop#tabikiÇaY#veMüzik#veDoğa…
İnsanın çocukluğu iyi geçmemişse büyümemelidir . Kücükken yaşadıkları küçükken hissedip farkedilmese de büyüyünce o yaralar daha derin hissedilip yaşanıyor . Çocuk olmayışıda gülünce yada ağlayınca geçilecek hal olmuyor artık. İyi bir çocuk iyi de bir yetişkin ve yaşlıdırda tıpkı kötü bir çocukluğun kötü bir yetişkinlik ve yaşlılık olduğu gibi…
TeK
“İşte hayatın en güzel tarafı da buydu; her şey olabilirdi, her ne kadar olasılıksız olursa olsun olabilirdi, olasılık dışı olan bir olay mutlaka olurdu.”