Yoğunluğum nedeniyle okuduğum kitapların incelemesini yazamıyorum. Ama bu roman beni etkiledi. Bir kadının ölümü ve eski sevgilerinin ekseninde insan ruhunu ve ahlaki sorgulamaları yapan bir roman olmuş. Başlangıçta sıradan , sıkıcı gibi görünse de ilerleyen sayfalarda sizi içine alan ve sonunu merakla beklediğiniz bir kitap. Böyle kısa ve vurucu kitapları seviyorum. Klasik romanları ya da uzun betimlemeleri sevenler için basit gibi gelebilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖