Her kimlik belli bir baskı tarihiyle şekillenmiştir, Yahudiler de kendi etnik kimliklerini Holokost'ta aramaya başladılar. Ancak, Amerikan toplumu içinde mağdur olduklarını söyleyerek sızlanan gruplar içinde (Siyahlar, Latinler, Kızılderililer, kadınlar, eşcinseller) sadece Yahudiler bir mağduriyet yaşamamışlardır. Aslında, kimlik politikaları ve Holokost, Amerikan Yahudileri içinde mağdur oldukları için değil, mağdur olmadıkları için bu kadar tutmuştur.