Eğer bir evde sefalet varsa , bir aile yoksulluğun düşkünlüğün korkunç pençelerinde can cekisiyorsa; bundan sırası ile o evin komşuları,o mahallenin sakinleri o şehrin kalabalıkları o memleketin devleti sorumludur.
Bu kitabı okumak benim için tam bir zaman kaybı idi.Çok basit bir dille yazılmış. Ve bana duyguları vermedi.Bunun yerine Elif Şafak 'ın Aşk kitabını okuyun çok daha etkileyici...