Zeynep'in odasına çıktım. İçeri girince bana baktı. Gülümsedi. Kim olduğumu anlamaya çalıştı. Dönüp Leyla'ya baktı. Tekrar bana baktı ve "Hoşgeldin Mecnun" dedi kendinden emin bir sesle.
"Yuh nasıl tanıdın hemen."
"Kokundan."
"O kadar mı kötü kokuyorum ya."
"Yok be şaka yapıyorum. Leyla'nın gözlerinden tanıdım seni."
"Leyla'nın gözlerinden mi?"
"Onun gözlerinin içinde sen varsın. Sen gözlerinin içinde de Leyla var. O yüzden seni tanımak hiç de zor olmadı Mecnun."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖