Her kitap insanda farklı bir etki yaratır. Benim üzerimde etki yaratan ve fatih duman hocanın okuduğum 3. kitabı. Okudukça sanki o kâtip sizsiniz sanki konuşamayan ama içinde dağları biriktiren bir katip. Okudukça öyle kalbim ağırlaşıyordu ki arada bıraktım okumayı ve sonra tekrar başladım ve bitti ama diyebilirim ki beni de lâl yapacak seviyeye getirdi. Kendimi yine sorguladım bu kitapta bence okursanız sizde sorgulayacaksınız. Ben kimim, nereye gidiyorum ve gönlümde ne var ve niçin var... Kitap şemseddin sivasinin hayatını yiğeni şeyh receb'in dilinden ve lâl olan bir katibimizin elinden anlatılıyor. Bir lâl ve bir âmânın anlatımıyla diyebilirim. Her şehrin bir sahibi var derler bu sefer bu şehir Sivas oldu. Onun da sahibi var Şemseddin Sivasi gibi... İnşallah bu okuduklarımızdan istifade ederiz. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Selam ve dua ile istifadeli okumalar olsun inşallah...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen beklenen gelmezdi de hiç ummadığı anda çıkardı karşısına ya insanın işte tam öyle bir hâldi bu. Ne kadar çok beklersen o kadar çok kiymetli olurdu zaten ve beklemek beklenenin kıymeti ile birdi terazide.
Bilesin ki insan gönlünde taşıdığı her neyse o kadardır. Neye sevdası varsa odur insan. Dilinden de o dökülür, yüzündede o görülür. Gönlündeki sevda ile tanınır, onunla bilinir ve onunla bu diyardan göçer gider. Şimdi sen düşün ki gönlündeki sevda nedir ve neyedir evlat?