Şimdi anlıyorum ki, üniversiteye gitmenin ve bir eğitim almanın en önemli nedenlerinden biri, tüm hayatınız boyunca doğru olduğuna inandığınız şeylerin doğru olmadığını ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını öğrenmekmiş.
Bir otlağın ortasında durmuş, çok hızlı bir şekilde, durmadan uzayan otları tek başıma özen ve sebatla biçmeye devam eder gibi. Bugün burası, yarın orası... Bütün otlağı çevreleyip döndüğümde, başladığım yerdeki otlar eskisi kadar uzamış oluyordu.