Ülkər Xəlilova

Ülkər Xəlilova
@Ulker_25
İşleye bileceğimiz en büyük günah, bir-birimize kayıtsız kalmamızdır.
Aynısı bence kadınlar için de geçerli. Değer görmediğini hissettiği zaman ortaya koyduğu şeylerin karşılığını sevgi, ilgi, bir bakış, bir gülüş olarak alamadığını hissettiği zaman, o kadın orada kalmıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bence erkeklerin sevgi dili saygı duyulmak. Çünki bir kadının bir erkeğe ona saygı duyduğunu hissettirmesi ve özellikle dışarıda başkalarının yanında ona saygılı davranması bir erkeğin en böyük ihtiyacı.
İnsanlar neden sevmeye çalışıp sonra vaçgeçiyorlar biliyor musun? Çünkü ilişkinin ilk haftalarındaki o heyecanı, sevgi ve aşk dışındaki şeylerle birleştiremiyorlar. Ne bunlar? Olmazsa olmazlar. Güven, en önemlilerinden bir tanesi. Arkadaşlık, mizah anlayışı, ortak yaşamın getirdiği sorumlulukların paylaşılması...
Mutluluk değil amaç, mutluluğu ararken öğrendiklerimiz. O geçen sürede hayatımıza değen insanlar, onlarla paylaştıklarımız asıl önemli olan. Eğer bunları kaçırırsak mutluluğun da hiçbir anlamı kalmaz.
Mutlu olmak için hayata gelmiyoruz. Çünkü dünyada her şey bir karşıtıyla var oluyor. Mutsuzluk olmadan salt mutluluğun hiçbir anlamı yok. O yüzden bu arayışlara girerken, ilişkide veya hayatta, sonuca odaklı şeyler yapmamak en doğrusu. Çünkü bu sefer süreçte öğrendiğin her şeyi bir kenara itiyorsun. Üstüne bir de hayal kırıklığı yaşadığın zaman hayatın darmaduman oluyor.