ÜLGEN

ÜLGEN
@Ullgen
youtu.be/0-crTinkDLc?si=... Ölüler nefes alır mı? Alıyor ben şahidim.
dağlarda gürbüz bir ölümdür bizim arkadaşlarınki pusmuş bir şahanız şimdilik, ne kadar şahan olsak ama budandıkça fışkıran da bizleriz ölüyoruz, demek ki yaşanılacak... İsmet Özel
Reklam
Çabam her geçen gün daha huzurla uyanmak, Uykuları zehir eden hüzünlere inat.
Edebiyat
Yazayım diyorum, Ne yazabilirim, Kocaman bir boşluk.
Edebiyat
Ben Ülgen Ölülerin en nefes alanı. Ve ben nefes aldıkça çekiyorduk bu ızdırabı. Sevmek değil de, Sevilmemek çok acı.
Son, Defter kapandı burda.
Edebiyat
Reklam