ÜLGEN

ÜLGEN
@Ullgen
youtu.be/0-crTinkDLc?si=... Ölüler nefes alır mı? Alıyor ben şahidim.
Ben pırıl pırıl bir gemiydim eskiden, Sonra pusulam kayboldu. Kasırgalar çürüdü,insafsız limanlarda. Sonra limanlar yandı. Dibindeyim işte denizin, Sonun olabiliyormuş en sevdiğin.
Edebiyat
Reklam
SAZAN
Ben bazen dipten yukarı kaldırıp başımı ipimin ucundaki sopayı tutan kadını yakalamaya çalışan bir balık
Nefesimin tükendiği o gün, Bu gün müydü yoksa. Her an bir binanın çatısına çıkıp bırakabilirim kendimi. Sonsuzluk penceresine. Sonra sığınırım bahanelere. Tanrı inanmaz belki fakat insanlar inanır, Yaptığıma ilacın etkisiyle. Belki acıları hafifler, Teselli de bulunurlar kendilerine. Bizim yüzümüzden olmadı diye. Neden soruyorum kendime düşünüyorsun bunları, Neden düşünüyorsun insanları. En yakın çatı on adım ötende, Çık ve bitir, Ne gerek var yeni bir güne, Yeni bir hüzne. Bu bir veda mı bilmiyorum, Eğer başaramazsam görüşmek üzere.
Edebiyat
Aldığımız nefestir, Bize kâr.
Edebiyat

ÜLGEN

@Ullgen
·
Ölüm, Yar.
Edebiyat
Ölüm, Yar.
Edebiyat

ÜLGEN

@Ullgen
·
Ölüm, Var.
Edebiyat
Reklam