ÜLGEN

ÜLGEN
@Ullgen
youtu.be/0-crTinkDLc?si=... Ölüler nefes alır mı? Alıyor ben şahidim.
Sende ben,kutba giden bir geminin sergüzeştini, Sende ben, kumarbaz macerasını keşiflerin. Sende uzaklığı, Sende ben, imkansızlığı seviyorum. Fakat asla ümitsizliği değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşebilirim en derine, Sonu olabilir tüm güzel duyguların. Bunu göze alarak geldim ben, Sürükledi sana ayaklarım.
Edebiyat
Sevebilirim, Sonu hüsran olur. Mantıklı gelmemeli.
Edebiyat
Bir umut yaşıyorken. Umudumuzu kırdılar.
Edebiyat
Unutma; Her seçim bir haftadır.
Edebiyat