Bir insanın etrafındaki dünyaya ve hayata bakarak bazı düşüncelerini yazıya dökmesi belki bir ömür sürdü;sonra ben geldim ve iki dakikada bam! Her şey bitti. Fahrenheit 451
Şelaleye tükürülen bir adam gibi hissetmişti,durmadan boşluğa düşüyordu ve asla tam anlamıyla dibe dokunmuyordu. Hayır tam anlamıyla değil dibe dokunmuyordu... ve insan öyle hızlı düşüyordu ki kenarlara da dokunmuyordu... asla... herhangi bir şeye...tam anlamıyla... dokunmuyordu