ÜLGEN

ÜLGEN
@Ullgen
youtu.be/0-crTinkDLc?si=... Ölüler nefes alır mı? Alıyor ben şahidim.
Ölmenin güzel tarafı bu;kaybedecek bir şeyin olmayınca,istediğin riske girebiliyorsun.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplar unutmaktan korktuğumuz bir sürü şeyi depoladığımız kapların bir türüydü, yalnızca.
Belki kitaplar bizi mağaradan biraz çıkarabilir. Belki hep aynı,nalet olası,çılgınca hataları yapmaktan alıkoyabilirler bizi!
Nasıl bir kap damla damla dolarken, son bir damla kabı taşırıyorsa;aynı şekilde,bir dizi iyilik arasından en az biri kalbi doldurup taşırır.
Gözüm Kandilli Rasathanesi'inde, Ben önemli değilim onlara birşey olmasın.