ÜLGEN

ÜLGEN
@Ullgen
youtu.be/0-crTinkDLc?si=... Ölüler nefes alır mı? Alıyor ben şahidim.
Ne bekliyordun ki, Sen, güneşi tutsan. Elinde solar.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son
Her şeyin bir mevsimi vardır. Evet. Yıkmanın zamanı ve inşa etmenin zamanı vardır. Evet. Susmanın zamanı ve konuşmanın zamanı vardır.
Sözler davranışlarla desteklenmediği müddetçe sadece uçuşan kelimelerden ibarettir.
Hayat böyledir, yaptığın şey değil yapmadığın görünür her zaman.
Bir gün dünyaya sımsıkı tutunacağım.Şimdi bir parmağım üstünde,;bu bir başlangıç.