zehra

zehra
@Ultraviolexray
Gözüm acıyo gözüm
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Birkaç ay öncesine kadar mühendis olmak istiyordum hatta mühendislikle ilgili kitaplar alıp okumaya başlamıştım ki yaşım bunun için erken sayılabilecekken.Matematik ve fiziğe özel bir ilgim var, diğer derslere aynı özeni göstermesemde ortalamalarımın hepsi 93’ün üzerinde, fakat ben polis olmaya kadar verdim.Ülkede mühendise, sağlıkçıya vb. bir sürü mesleğe değer verilmiyor.Değer görmen için ailenin çok zengin olması lazım.Ya da kalk yurt dışına git.Memur olup birkaç sene sonra maaşımı almayı planlıyorum.
Eğitim
Online sınavdır, bilmem nedir.Cart curt yapıp ortalama verirlerse millete bu gelecekteki meslekler için de sağlıklı olmaz ki.Öğrenci bile bunu düşünebiliyorsa...
Eğitim
Özel okuldan devlet okuluna geçtim.Eba pek izlemezdim açıkçası.Şimdi ister istemez bakıyorum, öğretmenlerin anlatış şekillerinden de bir şey anlamıyorum.Bilgisayar, telefon karşısında gözüm yoruluyor uyuklamaya falan başlıyorum.
Eğitim
Çevrimiçi dersler yararlı oluyor mu?
Anket