Birkaç ay öncesine kadar mühendis olmak istiyordum hatta mühendislikle ilgili kitaplar alıp okumaya başlamıştım ki yaşım bunun için erken sayılabilecekken.Matematik ve fiziğe özel bir ilgim var, diğer derslere aynı özeni göstermesemde ortalamalarımın hepsi 93’ün üzerinde, fakat ben polis olmaya kadar verdim.Ülkede mühendise, sağlıkçıya vb. bir sürü mesleğe değer verilmiyor.Değer görmen için ailenin çok zengin olması lazım.Ya da kalk yurt dışına git.Memur olup birkaç sene sonra maaşımı almayı planlıyorum.