Kırtasiye malzemesi alırken ki mutluluğum hiçbir şey de yok. Yeni nesilin artık o kadar çok seyi var ki defter, kalem yada boya kalemlerini umursamıyorlar. Benim zamanımda dünyanın en kiymetli anlarından biriydi okulun ilk günü akşam kirtasiye alışverişine gitmek. Defter kitaplar icin kaplık, etiket secmek. Bir yüzünde haftalık ders programı digerinde not cizelgesinin olduğu kartonlarda hep hediye edilirdi. Telefon, bilgisayar tablet yada binlerce kanallı televizyonlarımız yoktu ama ucsuz bucaksız hayallerimiz vardı. Şimdiki cocuklara gençliğe üzülüyorum. Herseyleri var ama hic birşeyleri yok...