Ayşegül büyüktemiz

İnsanılığın faciası; yaşayabilmek için tabiattan uzaklaşmaya mecbur olması; fakat uzaklaşınca da hayatiyeti kaybetmek tehlikesine düşmesidir.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
İkiliği ortadan kaldırmak isteyen âşık, hayatın düşmanı oluyor. Çünkü bütün varlığın başlangıcı ayrılıktır.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayat da en çok kimi sevdirse o, bizi fütursuzca silkeleyip gider.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Edebiyat
Bununla beraber, biz dünyayı kazanmış ve dünyayı kaybetmiş bir milletin çocuklarıyız.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Edebiyat
Bilmiyorum geçmişle bu kadar uğraşmam bugünkü hayatımın iflas manzarasını unutmak için mi, yoksa sahiden ruhların musallat oluşu diye bir şey var mı?
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam