Soğuk bir kış gecesinde annemin iki yanında yatan 2 çocuktuk. Masum, dertsiz, plansız. Karanlık odanın tavana vuran soba ışığı ve ortamı kaplayan o gümbür gümbür soba sesi içinde kendimi dünyanın en güvenli ve sıcak yerinde hissederdim.
Ne zaman yüreğimde bir boşluk olsa gözümü kapatıp o anı hayal eder ve içime dolan küçük çocuğun huzuru ile uyurum.
Kötü olan her şey ve herkesten uzak.