📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gün yaşlı bir çifte sormuşlar:
“Tam altmış beş yıl... Bunca yıl nasıl ayrılmadan nasıl evli kaldınız?”
Yaşlı çift cevap vermiş:
“Bizim zamanımızda bir şeyler tamir edilirdi, çöpe atılmazdı.”
İnsanın acısı ne kadar derin olursa, bir insan o kadar güçlenir ve o kadar güzel güler. “Güzel gülen insanlar var, içleri paramparça. ..” diye bir söz okumuştum. Epeyce haklıydı...