Canım sıkılıyor... Neden bazen böyle sıkıntı basıyor
beni? Güzelce yaşayıp gidersin, her şey yolundadır!
Ama birden, basbayağı buz keser gibi sıkıntı kaplar
ıçını ...
Nice insan kolay yoldan para buluyor, ama paradan
ayrılmak çok azına kolay gelir. Çalışmak ha? İş bana
keyif verseydi olurdu, çalışırdım belki... Evet! Belki!
Emek keyif veriyorsa yaşam da güzeldir! Ama emek
zorunluluk olmuşsa yaşam da esarete döner!