Mâņěvî ñamə

Mâņěvî ñamə
@Umhngnl
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ الصَّبْرُ أحْسَنُ دَوَاء
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
o kadar sıkıldım ki ne yazsam ne çizsem bilemiyorum ha gerçi bir şey de çizemiyorum o da ayri bi konu
1000Kitap
Ferhat isimli okura yanıt verildi
Mâņěvî ñamə
Haklısın ☺