Size bir duyurum var:
Altı Nokta Körler Vakfı'nda gönüllü olarak stüdyoda sesli kitap okuyabilir, okuduğunuz kitabın göremeyenlerin dinleyebilmesi amacıyla sesli kitaba dönüşmesini sağlayabilirsiniz. Koca haftada yarım saatinizi bile buna ayırmanız hem sosyal bir fayda sağlar, hem kendi okuma becerinize katkıda bulunursunuz hem de insanlığa ömür boyu faydalanabilecek bir şey bırakmış olursunuz. Ben bugün ilk defa gittim, herşey çok kolay ve hazır, okuyup çıkıyorsunuz. Bunun için yakınızda bulunan bu vakfa (belki başka vakıfların da böyle çalışmaları vardır bilmiyorum) başvurmanız yeterli.
Bu duyuruyu ne kadar çok kişi görürse o kadar iyi, paylaşırsanız veya çevrenizde anlatırsanız çok iyi olur.