Pandemi sürecinden sonra okununca insan yaşadığımız sürecin kat kat fazlasını da yaşayabilirmişiz, şükür, diye düşünüyor.Cezayirde bir bölgede farelerde başlayıp, ilk başta çok da önemsenmeyen ama sonrasında hayatı altüst eden, ölüm olayının dibine kadar yaşandığı yansıtıldığı, karamsarlık ve umudun içiçe geçtiği bir kitap.Çok gerçekçi bir dil kullanmış yazar, vebayı yaşamış gibi oluyorsunuz,kaybetmek, kaybettiğini sanıp, kazanmak, azim, sabır, umut…..