Kitabı okurken başlarda biraz odaklanma sıkıntısı çektim ama alışınca konusu hoşuma gitti. Kitap güzel bir kitap kaliteli Türk yazar bulmak zor usta bir isim değil ama genede güzel yazmış her ne kadar bazı yerler karmaşık olsada
Müthiş bir kitap diğer serilerinide almayı düşünüyorum bu serinin ardından filminde izlemeyi düşünüyorum iyi ki filmi İzlememişim eğer fantastik seviyorsanız düşünmeden alın J. K. Rowling