‘’Hiç ısınamadım o ülkede diyor...Sıcağa karşın ürkek bir güvercin gibi avucuna konan eli buz gibi. Beyaza boyanmış gövdeleriyle ağaçlar çizmeli kedi misali. Aralarına gerilen tellerden rengârenk ampuller sarkıyor. Harabelerin ardında mavi deniz. Her şey ölümsüzlüğü çağrıştırıyor. İnsanın yazgısı gibi. O ülkede üşümek kaderi miydi ? ...’’
Kuzey Öylüleri
Kuzey ÖyküleriAyla Yazgan · Mühür Kitaplığı · 20102 okunma