MUTLULUK

MUTLULUK
@Umut_hep_var
Mutluluk yazmakla olsaydı herkes mutlu olurdu
@Umut_hep_var·
·
sabitlendi
Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz...
Reklam
Papatyalar diyorum Güzel şeyler azizim...
Alıntı
Paşam...
Son pişmanlık fayda etmez...
Ah İnsanlar
Aşk mı Saygı mı ARKADASLAR
Anket