D.

Seni hep seveceğim ama seni asla beklemeyeceğim
Reklam
Aşk ne yazık ki duyarlı bir his değildir. Öyle kaba, öyle hoyrattır ki eline diken batması gibi yüreğini acıtır.
Charles Bukowski özetlemiş: "Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlar yorgun olur, hiçbir şey yapmak istemezler."
Kim bilir... Şimdi ne kadar güzeldir ölüm. Kahverengi toprakta huzur içinde uyumak, başının üzerinde hafifçe esen yelin kuru otlar arasında çıkardığı hışırtıyı dinleyip hoş bir seda bulmak... Ve her şeyden önemlisi, içinde bulunduğun anı unutmak, hayatı ve bu hayatta yaşayan günahkar insanları bağışlamak...
Neden Allah'ım? Bu genç yaşta neden bu kadar şiddetli bir kederi içime üfledin? Oysa ben kendimi inançlı ve cesur sanırdım.
Reklam