D.

“karşımda hayattan bıkmış biri duruyordu, elinden tutayım derken… Aynaya çarptım…”
Requiem isimli okura yanıt verildi
D.
😁 o zaman kafa atardim😂😂
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalkmaya niyeti olanlar günaydın! Kimsenin niyeti yok mu?🙄
D.
Gunaydin
bir hayır duası olarak;
Allah kalbinizi rızası ile çiçeklendirsin . 🌹 Amin
Edebiyat
D.
Amin
Hayırlı sabahlar
Günaydın yeni doğan masum güneşim... Günaydın kır çiçeğim ⚘🌿
1000Kitap
D.
Gunaydin😊