D.

Yorulduk...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamdan alabilmek için önce yaşama kendini sunacaksın. Sahneye çıkıp kendi gerçeğini oynayacaksın ki alkış alasın. Yoksa yok ise, ‘Ben oynamıyorum, ben kendimi yaşama sunmuyorum,’ diyerek öyle kazık gibi yer işgal ediyorsun demektir. Bu durumda sen tekrar eden ayrılıkçı, hayırsız, korku kaynaklı düşünceler ve dolayısıyla bunları yansıtan oluşunla, sadece ortamı bulandırıyorsun demektir ki, o bulantı senin yaşamında da işte kendini gösterir. Bir bulantı girdabında döner durur hep daha dibe inersin.”
Yanımda sen olsaydın onlar beni yenemezdi'
Doğrusu okumak gibi tatlı bir şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!
1000Kitap
Ağlıyorsun Darcy. Bilirim; elin avucun yaralanınca kan akar, kalbin yaralandığında ise gözyaşı.
1000Kitap