“Bir buçuk senedir onu sevmeye çalışmaktan yorulmuştum. Her davranışıyla bana gıcık olduğunu belli etmesine rağmen ona yaranmaya çalıştığım için kendime de kızıyordum. Böyle durumlarda mesafeyi koruyup izzetli davranmaya çalışmak daha makul bir çıkış yolu olabilirdi hâlbuki. Hem belki onun istediği de buydu. Ona yanıldığını, hoşlanılacak bir insan olduğumu ispatlamaya çalıştıkça batıyordum, batmıştım, bu da apaçık ortada değil miydi? Ama bazı insanlarla mesafe ayarını doğru yapabilmek bir türlü mümkün olmuyordu işte!”
“İsteğe bağlı bir şey değil ki bu Berk. İstesen de istemesen de biz arkadaşız. Benimle darılırsan dargın arkadaşlar oluruz. Beni artık hiç sevmezsen sevmediğin bir arkadaşın olurum. Yani bu arkadaşlıktan kurtulamazsın!"