“değişiyorum. kimseden uzaklaşmıyorum, sadece kendime yaklaşıyorum. soğuk birine dönüşmüyorum. sadece kendime ve ilgimi, sevgimi gerçekten hak eden insanlara yaklaşıyorum. uzaklaşmıyorum. sadece kendi yolumdan gitmeyi seçiyorum..”
"her seferinde biraz daha yorulacaksın kendini anlatmaktan. özet geçmeye çalışacaksın her şeyi. özetler de birbirinin özeti olacak. git gide kısa ve kestirme cümleler kurmaya başlayacaksın. en sonunda ya tamamen susacaksın ya da bambaşka şeyler anlatmaya başlayacaksın.."
“psikologlara göre sosyallikten uzak duran her insan “asosyal” olarak algılanmamalıymış. genelde her 8 kişiden 1’i “sahteliğe tahammül edemediğinden” yalnızlığı tercih ediyormuş. emile ajar’ın da dediği gibi: “rol yapmazsanız; asosyal, uyumsuz veya sinir hastası damgası yersiniz”