Yiğit

Yiğit
@UnderHisEye
İnceleme neydi? İnceleme emekti.
Spoiler yerim diye merak ettiğim roman incelemelerini okuyamıyorum. Teşekkürler incelemenin ne olduğundan bi haber, şuursuz 1000K kitlesi! 😠
1000Kitap
Reklam
"Güven, ruh gibidir. Bir kez bedeni terk ettikten sonra geri gelmez."
Covid-19 Hakkında Hasbihal
Covid-19 salgınında bunlar iyi günlerimiz arkadaşlar. Şu an vaka sayısının en fazla olduğu 10 ülkeden 5'i Güney yarım kürede. Peki şu an güney yarım kürede mevsim ne? Kış. Yani bunlar iyi günlerimiz. Diğer bir nokta, iyileşenler falan hikaye, aktif vaka sayısı 6 milyonu geçmiş durumda ve hiç azalmadı, gittikçe artmakta, hastalık kuzey yarım kürede yaz olmasına rağmen hız kesmedi, halen devam etmekte. Yani eskisinden beter bir durumla karşılabiliriz. Tekrardan sokağa çıkma yasağı ve kısıtlamalar sandığınızdan daha yakın bir tarihte geri gelebilir. Aşı meselesine gelirsek, aşı çıktı falan haberleri hikaye. Aşı çıktı denince siz zannediyorsunuz ki aşı piyasaya sürüldü, halbuki daha deneme calışmalarına aşı bulundu diyorlar. Bu aşıyı çalısan hicbir firma da bu aşamaları atlamadan piyasa sürmez, süremez! Diyelim ki yeterince calisma olmadan asiyi piyasaya sürdü, aşı yıllar sonrasinda oraya cikan bir yan etki yapti, sonra gelsin davalar, gitsin tazminatlar. Mesele bunla sinirli kalsa gene iyi, aşı çıktı diyelim, ne kadar bağışıklık sağlayacak? Ya da grip aşısı gibi her yıl mı yapilmak durumunda mi kalicaz? Onu geçtim, covid in gecirenlerin sahibi olduğu antikor onlari ne korumakta? Bilmiyoruz. Özetle arkadaşlar, bu iş keşke sanıldığı kadar basit olsa. Tek yapmanız gereken, evde oturmak. Maske meselesine hiç girmek istemiyorum, halen nasıl kullanılması gerektiği bilinmiyorsa, bu kadar satırı boşa yazmışım demektir.
Sağlık
İlber Ortayliymiscasina Okuyun!
Ooo bakıyorum bu akşam da aramıza yeni cahiller katılmış, kızım Alaman çukultası uzatsana misafirlerimize.
1000Kitap
Seven Pounds
+ Yani kendini iyi bir insan olarak değerlendirmiyor musun? - Bu soruyu sana sorsam nasıl cevap verirdin? + "Değersiz" benim için fazla iyi olurdu, seni temin ederim.
Sinema