Umuttalar bitti...
İnsanlığı bir çuval koydular ve üzerine çözülmez bir düğüm attılar:(((((
İnsanlık nereye gidiyor bu vahşet, bu caniliğin sonu hiç olmiyacak mi !!!
İdeolojileriniz batsın,
paranız batsın,
Devletleriniz batsın ,
Zevkleriniz,hevesleriniz, emelleriz batsın..
Hiç bir şeyden habersiz
minicik elleri ve termezi yurekleriyle gülen çocukların öldüğü bu dünya batsın....