S’

S’
Kalbimi kıran kitapları seviyorum…
Ve final. En merak ettiğim sorunun cevabı. Neden? ‘Dokunmadan’
Bir hayatım daha olsa, korkmadan dokunmak için yaşardım onu. Bir keklik beslerdim ellerimle, varsın uçsun sonunda. Bir çiçek büyütürdüm, varsın solsun sonunda. Bir omuz ısıtırdım, varsın gitsin sonunda. Dokunurdum. Ben eriyene dek, o eriyene dek, biz hiçleşip karışıncaya dek bu boşluğa, dokunurdum…
Sayfa 314·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ama zaten insan, gidenlerin ardından, en çok kendi kalışına ağlıyor.
Sayfa 311·Kitabı okudu
Hayatta her şeyin zamanını belirlemeye çalışanlar, zaman tarafından cezalandırılmaktan kurtulamıyor.
Sayfa 304·Kitabı okudu
Sessizlik, birine durması gereken yeri söylemenin en insafsız yollarından biriydi.
Sayfa 301·Kitabı okudu
Dışarısı çirkinleştikçe, bir kaplumbağa gibi kapanmıştım sert kabuklu kendime.
Sayfa 247·Kitabı okudu