Lily

Lily
@Uranusss
“Kalbimin, uçuruma bakan tarafına çiçekler ekmek huydur bende…”
1980
21 kütüphaneci puanı
1741 okur puanı
Eylül 2015 tarihinde katıldı
Sevilen ne kadar güzel ve çekici olursa aşk da o kadar şiddetli ve uzun olur.
Reklam
Aşk, şehvetin estetik şeklidir. Onun için daha ziyade estetik kadınlara veya kızlara karşı duyulur...
Bazen bir sevgili için her şey bırakılır yüzbaşım. İnsan bir öfke ânında arkadaşını, bir buhran dakikasında kendisini öldürebildiği gibi, aşk denen hastalığın şiddetlendiği bir sırada da istikbalini, hâlini, mazisini, her şeyini feda edebilir.
Aşkı neden bu kadar küçük ve alay konusu olarak görüyorsunuz? Gerçi o bir hastalıktır ama bazı çocuk hastalıkları gibi herkesin başına gelen cinstendir. Şunu da unutmayın ki evlilik aşkın aşısı olmadığı gibi onun yaşı ve zamanı da yoktur.
is it true?
Aşk dediğiniz şey işsiz güçsüzlerin hastalığı, vakit geçirme eğlencesidir.
Reklam