Lily

Lily
@Uranusss
“Kalbimin, uçuruma bakan tarafına çiçekler ekmek huydur bende…”
1980
21 kütüphaneci puanı
1741 okur puanı
Eylül 2015 tarihinde katıldı
Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakikî sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.
Reklam
Felâketler ve kederler gibi bahtiyarlıklarla sevinçler de geçici idi.
Bir gönülün âh u zâr ile dolmasının ne demek olduğunu gönlü rahat olanlar anlayamazdı.
«Âcizleri, lâyık olmadıkları mevkilere geçiren bir devlet batar!»
Reklam