Allah peygamberleri çağırıp sormuş , Saadet nedir ? demiş. Her biri kendine göre cevap vermiş . Sıra Sevgili Muhammed (s.a.v ) gelince “ Saadet , hayatı olduğu gibi kabul etmektir ..” demiş. Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli ne de ondan bir şey eksiltmeli..