Nurşinnn

Şarkına yenildimm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
belki de bunun için kaybediyoruz birilerine hep çok fazla değer veriyoruz ama hiç sorgulamıyoruz ben bu insanın gözünde neredeyim diye ama biz hep en güzel yere koyuyoruz o insanı büyütüyoruz, şımartıyoruz ve kaybediyoruz özetle çok seviyoruz ve çok sevmek bazen de iyi değildir…

Nurşinnn

@Usssrrr47
·
3 Eylül
Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!!