belki de bunun için kaybediyoruz birilerine hep çok fazla değer veriyoruz ama hiç sorgulamıyoruz ben bu insanın gözünde neredeyim diye ama biz hep en güzel yere koyuyoruz o insanı büyütüyoruz, şımartıyoruz ve kaybediyoruz özetle çok seviyoruz ve çok sevmek bazen de iyi değildir…
Bir başkasının onu nasıl sevebildiğini, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka ne bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!!